glenna68 Startet 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2014 Noen som kan hjelpe meg med akselbraketter på en princess 385, da jeg må rette di opp ? Så lurte på om noen som har en slik båt som kan hjelpe meg med grader å mål på disse brakettene? Jeg var uheldig i sommer og fikk ett tau i begge propellene, sånn at braketne ble dratt skjeve. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Hadde en skjev brakett på min båt. Konklusjonen da ble at man ikke rettet disse - de ble laget på nytt. Fikk fra den historiske leverandøren til Fairline som hadde alle originale tegninger og maler i UK. Nå hadde vel Fairline og Princess samme leverandør, så riktige opplysninger får du vel der. Mener det kostet 6-700 GBP for braketten for ca 5 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 her ern :http://www.clementsmarine.co.uk/news/ Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.