Sagablott Startet 25.April.2005 Link til dette innlegget Startet 25.April.2005 God morgen. Er det noen som kan svare på dette? Har en Mariner 30 hk motor som jeg har startet opp etter vinterdvale,når den står å går så kommer det en grå sky ut av propellen som er i vannet,trodde først det var olje,men det ser ut som det er eksosen som kommer ut der også. Vippet opp motoren og stakk nesa borti den det luktet eksos.Det skal vel ikke komme noe ut der? motoren går som ei klokke så det er ikke noe problem. Har noen vært borti dette,hva er problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Hvis det er en nyere modell har du nok eksos-utslipp i propellen. Det er det vanlige på alle utenbordsmotorer nå. Det reduserer støy vesentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Heba Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Stemmer det! Motoren din skal nok være minst 30 år gammel hvis ikke eksosen kommer ut gjennom propellen! Sitér dette innlegget Link to post
Sagablott Svart 25.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Det er en 96 mod.Den har eksosutslipp oppe i friluft rett under lokket. Det er det som er problemet mitt med å forstå. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Tror dette tyder på at du har begge deler, Sagablott. Mange modeller ( alle ?) har dette. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Sagablott Svart 25.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Takk for svar.det var godt å høre.Første påhenger i mitt eie (sønnens) eie. Blir endel nye ting å holde orden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.