Jankar Startet 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2014 (redigert) Som topic sier, tilter dere motorene helt ned eller helt opp når den skal overvintre ute? Redigert 6.Oktober.2014 av Jankar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 (redigert) ned, dvs med rett vertikalt undervannshus. Dette for å tømme for vann og for at evt regnvann ikke skal fylle opp proppnav og sprenge undervannshus ved frost. Redigert 6.Oktober.2014 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mille II Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 husk også å skru av propellen, ellers kan du få deg en "hyggelig" xtrakostnad til våren med å kjøpe ny. Snakker av erfaring fra tidligere og godtrohet til andre mennesker. Skal du være på helt sikre siden, plukk av motordeksel eller tildekk med noe så ikke dette virker fristende for andre også. Noen tar også av undervannshuset, men dette er litt overkill spør du meg......... Sitér dette innlegget Link to post
Jankar Svart 6.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 hvis jeg tar av propellen, skal jeg ta av gammel fett og legge på nytt og la den stå med nytt fett? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 gammelt fett burde funke like godt, og så heller tørke av og ha på nytt til våren igjen Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.