Biam1 Startet 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2014 Hei, noen som vet hva som er greiest str på opplags pressening til Marex 77 (770 lang + badeplattform). Har T stativ. Burde det være nok med 10x8 m ? 12 m blir vel litt for lang kanskje... Tips / erfaring der ute ? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 Jeg brukte 10 x 6 meter på den 77 jeg hadde og den samme på den jeg har nå. Holder fint det. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 6.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 OK, og den rekker omtrent halvveis ned på skutesiden eller ? ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 Rett under fenderlista akter, så lenger ned forover :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 Her er bilde av 10 x 6 på min. Holder lenge det ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.