Tallisman Startet 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2014 Jeg har kjøpt 2 like dieselfilter med samme nr.ved montering så oppdager jeg att det ene er åpent i bunn og det andre er lukket i bunn begge filterene er av typen med avtappnings glass som skrues fast i bunn på filteret det virker også til og være forskjell på gjengene på det filtere som er stengt i bunn. noen som forstår seg på dette. Lurer også på om det er vanlig ved bytte av filter om det holder og tiltrekke filterene med håndmakt altså uten bruk av verktøy. Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2014 Filteret skal kun trekkes til med håndemakt,aldri med filtertang.Filtertang benyttes kun for avmontering av gammelt filter. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2014 (redigert) Dette er et Dieselfilter Hjeltefjord.. Har du ikke bilde av filtrene? Redigert 7.Oktober.2014 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2014 Jaggu.Litt kjapp der ja.Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Kjeles Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Ser det ene ut som dette: ... og det andre som dette: Da er de ombyttbare, såvidt jeg har forstått. Bare ulike utforminger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.