E_S Startet 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2014 Har en kollega som er interessert i å kjøpe min Gromling 15 (ukjent årsmodell, men trolig rundt 1980 en gang) med Evinrude 50 hk (94-modell). Båten er i grei stand og fungerer fint, nye seter, lanterner, radio, batteri etc. det siste året. Motoren fungerer upåklagelig. Båten kunne hatt godt av et strøk ny maling, da originalfargen er litt sliten. Står på en Brenderup-henger som fikk nye hjullager, felger og dekk i år. Vurderer salg av båten, da den blir lite brukt (større og mer dagsturegnede båter i vennekretsen) og jeg ikke har noe godt sted å vinterlagre den. Hva er noe sånt omtrent verdt? Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 For ikke alt for lenge siden kom jeg over en ny mulighet på finn.no, hvor man betalte rundt 20-, og kunne søke etter tidligere annonser. Altså, du søkte på et merke, og fikk opp alle aktive + gamle annonser eller noe lignende. Denne muligheten kunne nok vært til god hjelp for å sammenligne priser, dessverre finner jeg ikke denne "muligheten" for øyeblikket. Ellers så har du den her da: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=51711926&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Har en kollega som er interessert i å kjøpe min Gromling 15 (ukjent årsmodell, men trolig rundt 1980 en gang) . om jeg ikke husker feil, så kom gromlingen på markedet i kjølvannet av lanseringen av Musling , 1982-83. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.