Jump to content

Master 740 sjark


enrico

Recommended Posts

Hva ønsker du å vite?

 

Solgte min i fjor med 50HK Isuzu,med spill,mesan,kartplotter vhf,ekkolodd Pyro ovn.etc.

Meget god sjøbåt som er lett drevet og praktisk.

Disse combiene var i stor grad basert på selvinredning,så denne kan jo variere også kvalitetsmessig fra båt til båt.

Jeg kan godt anbefale båten som hobbyfisker. På grunn av det grunne halvplanerskroget egner den seg dårlig for garndrift. Selv om det godt går å dra garn med den i godt vær.

 

:yesnod:

Link to post
Share on other sites

hei rogeri

 

hyggelig bå høre fra en som har brukt en slik båt i det farvannet jeg skal ferdes i fritiden

 

Jeg skal bruke en evntuell slik båt uti havgapet utenfor vega i nordland og skysse folk og frakte

ting og tang og sørge for matauk.

 

ønsker en båt som masjer på 13-14 knop og som tåler litt juling og har problemer med å finne

båt som ikke bare er til overnatting og stas og som ikke koster alt for mange skjorter men som det også går an å se på

 

jeg orker ikke mere rulling i svogers sjark i 6 knop og må ha mere fart også med en del last.

 

har sett noen med yanmar 60-70 hk levert i midten av 80 tallet og de ser ut til å gå brukbart.

 

ka du tru ? kan master 740 være det jeg er på leting etter ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...