antiol Startet 15.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2014 Sliter med å få luftet en D1-30. Har byttet begge filtere. Har så åpnet skruen og pumpet leeenge. Da det ikke hjalp har jeg brukt vakuumpumpe og trukket ca én liter ut gjennom hullet til lufteskruen. Når jeg setter på skruen igjen og pumper kommer det (litt) diesel første fem pump, deretter kun luft. Noen som har tips om hvor jeg skal feilsøke? (PS! Har lest gamle tråder, bl.a om å sette en pumpe ved tanken. Det skal jeg få gjort, men får ikke ordnet det før til våren.) Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 15.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2014 Sikker på at alt er riktig montert? Mao at du ikke anlegget suger luft, lekkasje? Hva med å bare montere en pumpeblære? Sitér dette innlegget Link to post
antiol Svart 15.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2014 Etter å ha skrudd alt opp og satt det sammen igjen fungerte det. Antakelig noe som ikke var tett, ja. Sitér dette innlegget Link to post
antiol Svart 15.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2014 Jepp! Etter å ha skrudd det fra hverandre og satt inn på nytt fungerte det. Var nok et eller annet som ikke var tett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.