Martin2052 Startet 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2014 Hei etter leste jeg mye på førselig trådet kjøpte jeg meg Simrad NSS7 evo 2 med HST-DFSBL 50/200kHz svinger (jeg fant at den kan chirpe ).Men jeg er ikke fornøyd med den så jeg letter etter ny svinger. Jeg lurer på airmar B75M eller B175M er det bra valg? Jeg fisker mellom 30-300m i saltvann båten er skibsplast 490 HT. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 B175W skal være bra til å skille ut fisk som står tett mot bunnen ned til ca 90m B75M skal fungere bedre enn B175W når dybden passerer 100m pga lavere frekvens Sitér dette innlegget Link to post
Martin2052 Svart 17.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Takk for kjapt svar B75M høres bedre ut Hvilken max dybde på denne svinger . Hvor man kan kjøpe denne svinger jeg fant bare til Garmin ikke til Lowrance\simrad Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Mjøsservice skaffer B75M Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Muligens litt off-topic, men jeg har bare godt å si om Airmar når det gjelder deres ettermarkeds-support. Det er ikke ofte jeg får svar som ikke er direkte flatterende for produsenten selv - når de innrømmer ikke helt heldig design ved egne produkter og tilbyr en løsning som omgår problemet. Produktene deres er rimelig gjennomtenkte - kunne godt tenke meg å prøve deres CHIRP selv, men er i egen båt mer eller mindre låst til Raymarine. Skal prøve deres -200 CHIRP neste sesong, må bare en tur over dammen først... Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.