M/S Tilia Startet 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2014 Hei folkens :-) noken som har erfaring med leyland thornycroft 76hk? Vurdera ein båt med ein slek ein i og lurer på om dette er ein slitesterk maskin :-) takker for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
KennethStrand Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Har to kamerater som har hatt Leyland i sine båter. Begge har nå skiftet motorene. Problemene var at de var tungstartet og de røyk en del. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Uten å kjenne 76 hk spesielt så må det vel kunne sies at det jevnt over er gode og slitesterke motorer i samme klasse som de eldre Perkins men de begynner å dra på årene etterhvert... Min svigerfar hadde en ca 30 hk Leyland i noen tiår. Han bruker båten MYE og da motoren begynte bli utbrukt fikk han tak i en fabrikkny identisk motor som hadde stått lagret i originalemballasje. Bedre motor kunne ikke han få tak i sa han. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.