Popeye70 Startet 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2014 Seilmagasinet sier dette: http://seilmagasinet.no/id/41399 Budstikka sier det gjelder 4 båter: http://www.budstikka.no/nyheter/i-denne-havnen-har-det-vert-innbrudd-og-herverk-i-bater-1.8625163 Noen som har en status på om Budstikkas antall stemmer? Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ut i kveld for å sjekke status på min båt som ligger på U-brygga. Krysser fingrene... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Popeye70 Svart 20.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Ingen som har hørt/sett noe mer enn det som er nevnt i avisen? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
tnorderu Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Jeg var der nede i går, på U-brygga faktisk. Måtte flytte meg dit da min bryggeplass skulle bobles. Det var folk i flere båter der mens jeg var der, men ingen som nevnte om dette. Det har vært mye aktivitet der nede de siste dagene, så jeg skjønner ikke helt hvordan de har kunnet gå inn i flere båter uten å bli sett. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 20.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Kan ha skjedd natt til i dag, kanskje, eller så var det i båter hvor det ikke var folk i helgen (som min). :-/ Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Popeye70 Svart 20.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Puh! Vår båt er urørt. Benyttet sjansen til å ta med dyner, puter, tepper og andre "overnattingsartikler" hjem og fikk med kartplotteren også. Tok en runde ut på de to ytterste bryggene (T(?) og U). Så ikke noe ureglementert eller tegn på at noen har vært der. Tipper eierne har fått ryddet og sikret båtene sine i løpet av dagen/ettermiddagen. Møtte to andre som var ute i samme ærend som meg, og så noen andre som syklet rundt og så ut som de patruljerte med vester og lykter. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
tnorderu Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Det var da enda godt. Jeg har ikke tenkt mye på det skulle skje noe når båten ligger på vannet, heller når den er i vinteropplag på land. En kollega hadde innbrudd på i båten i fjor på Holmen i Asker. Jobbet selv seint på min båt i går med konservering av motor og fikk besøk av Securitas på Gyssestad der jeg har vinterlagring. Jeg ble avkrevd legitimasjon og navnet mitt ble registrert i loggen til vakten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.