cruiser 1700 Startet 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2014 Hei! Har kjøpt mercury 135 98 mod. God stand. Men er skeptisk til oljemiksing. Vurderer sterkt og Blande rett i tank for sikkerhets skyld. Erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Jeg har en Mercury 135 Optimax 99 mod. Fungerer helt fint. Hadde også en 115 hk V4 93 modell for noen år siden som fungerte problemfritt. Det jeg gjorde når jeg kjøpte de var å ta en service på motorene på autorisert verksted slik at de gikk over oljeblandingssystemet. Fikk høre fra verkstedet at oljeblandingssystemet på Mercury motorene er pålitelige hvis de får den servicen/tilsynet de skal. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
bellen Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Eg har en Mercury 135 88 mod der eg fortsatt bruker oljetanken på motoren. Fungerer fortsatt prikkfritt hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
cruiser 1700 Svart 20.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Ok, takk for svar. Lurer på om optimax er med elektrisk innsprøytning og litt annen type miks-system? Eg har god gammel forgassermotor. Det er alarm om noe skulle Vera galt, men går den kun på oljemengden i tanken? Eller om det blander feil eller for lite? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.