nordan family 27 Startet 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2014 Oppe på akterkabinen, som egentlig er en åpen utesone, er det satt opp kalesje hos oss. Trenger nytt teppe der. Ettersom dette er semi ute/inne vil jeg ha en rimelig teppe. Nåværende teppe er et ordentlig kantsydd inne-teppe. Men det kommer både saltvann og regnvann inn på dekket her når vi ferdes å dårlig vær eller ungene kommer opp fra badeplattformen. Så teppet har blitt morkent. Grønne verandatepper ser jo litt kjipe ut, men de finnes kanskje i blått eller grått som kan virke greit nok. En fordel om det tørker i riemlig tid også. Ønsker å holde dette på low- cost nivå. Noen som har tips å komme med? Butikker i Oslo/Akershus å anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Teppeabo har de i grått, fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Verandateppene fås også som "drenerende". Masse små gummiknotter under som gjør at luft slipper til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 IKEA Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Kjøp ikke den billigste typen med knotter da knottene smuldrer opp og lager en masse "søl" i båten. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Selger Ikea metervare på tepper? Oppsmuldring er ikke helt ønskelig - det sliter jeg med i dag. Men er teppet så billig at det kan skiftes ut før det blir noe problem kan billig varianten vurderes. Men er knottene noe særlig å gå på? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Knottene er myke og på baksiden, så det er ikke noe problem. Jeg har hatt samme sort på akterdekket, først i brunt og deretter i grått. Ser greit ut, godt å gå på og tørker lett. Bruker ikke teppe nå, men det er på grunn av at jeg har tatt av kalesjen for å bruke båten mer til materialtransport til hytta. Men kunstgress er en helt OK løsning det ja. Mange farger finnes det i også. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.