Mawe Startet 20.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2014 Har koblet løs girvaieren og kan sette drevet i gir manuelt. I forover går propellen så vidt rundt, men kan stoppes med hånden. I revers skjer det ingen ting. Noen som vet hva som er galt, eller ev har noen teorier? Sitér dette innlegget Link to post
Mawe Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Ingen som har peiling? Eventuelt har et bra gammelt 100 drev liggende? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Mye som kan tyde på at dette drevet er i ferd med å gå inn i drevhimmelen. Disse er ikke så enkle å få deler til lenger. Bruk vinteren på å bygge om til et nyere drev. :worry: Sitér dette innlegget Link to post
Mawe Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Takk for rådet, men er ute etter å finne feilen. Jeg har gått over girhuset og jeg ser at girføreren virker. Jeg tror selv det er clutch conen som er slitt, men har lite erfaring. Noen på forumet som kjenner disse drevene? Jeg har et deledrev, men må vite hvilke del jeg skal bytte over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.