Jump to content

Lomatec gikk konkurs, ny importør?

lille gutt

Recommended Posts

Hei jeg har en Lomatec motor og for meg ett ukjent gir i min båt, jeg overtok denne båten nylig og motor og gir var satt i båten.

motor er kjøpt av forige eier fra konkurbo etter lomatec Norge, så jeg har ikke noe som helst papirer/ manualer til verken motor eller gir..motorn er bare gådt 30 timer og det er urovekende lavt olje trykk på motor og giret er vanskelig for å få til å koble inn når det er driftsvarmt..håper det er noen som kan gje meg ett hint eller ett navn ,tlf nr til noen som forhandler eller noe sånt..

Mvh Lille gutt

• 1 år senere...

Jeg tror det var (er?) et europakontor i Nederland, selv om kineserne leverte direkte også. Prøv Google.

Det er vel et nick her på BP også som eventuelt vet mer, husker ikke hvem det var. Et søk i gamle tråder er kanskje en god ide.

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...