lille gutt Startet 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2014 Hei jeg har en Lomatec motor og for meg ett ukjent gir i min båt, jeg overtok denne båten nylig og motor og gir var satt i båten. motor er kjøpt av forige eier fra konkurbo etter lomatec Norge, så jeg har ikke noe som helst papirer/ manualer til verken motor eller gir..motorn er bare gådt 30 timer og det er urovekende lavt olje trykk på motor og giret er vanskelig for å få til å koble inn når det er driftsvarmt..håper det er noen som kan gje meg ett hint eller ett navn ,tlf nr til noen som forhandler eller noe sånt.. Mvh Lille gutt Sitér dette innlegget Link to post
vestsiå Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 ta en tlf til telemark trade.kjøpte selv TD-power motor derifra og er svært fornøyd med både motor og forhandler. lomatec er vel også kinesisk? kanskje han har peiling på hvordan lomatec kan kontaktes. Sitér dette innlegget Link to post
lille gutt Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Ok ska prøve å kontakte dem..men hadde vært utrolig bra om noen viste om hvor mann kan få litt asistanse ang Lomatec motorer..har hørt at det ska finnes en forhandler i danmark..men har ikke lyktes i å finne det. Lille gutt Sitér dette innlegget Link to post
MartinKarlsen Svart 31.August.2016 Link til dette innlegget Svart 31.August.2016 Noen som vet noe mer om dette nå? Jeg klarte dessverre ikke å finne noen importører. Sitér dette innlegget Link to post
krone Svart 31.August.2016 Link til dette innlegget Svart 31.August.2016 Lokalet er et avsluttet kapittel. Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 31.August.2016 Link til dette innlegget Svart 31.August.2016 Jeg tror det var (er?) et europakontor i Nederland, selv om kineserne leverte direkte også. Prøv Google. Det er vel et nick her på BP også som eventuelt vet mer, husker ikke hvem det var. Et søk i gamle tråder er kanskje en god ide. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
bmwmaxi Svart 31.August.2016 Link til dette innlegget Svart 31.August.2016 Her er det en tråd om det. Side 4 kan du lese hva den norske forhanleren mener. http://www.marineengine.com/boat-forum/showthread.php?26238-Lomatec-marine-diesel Sitér dette innlegget Link to post
KptKjell Svart 17.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2019 Heisann folkens. Noen med kunnskap om Lomatec som kan ta på seg ett mekaniker oppdrag på en innenbordsmotor ? Hjemmehavn i Holmestrand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.