finnsport 420 Startet 25.April.2005 Link til dette innlegget Startet 25.April.2005 har gått en stund å tenkt på å skaffe meg et båt prosekt i form av en halv fabrikat, noen som vet om noen leverandører å anbefale??? Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 (redigert) Hunter ser ut som veldig greie og robuste prosjekter, skulle gjerne hatt et sånn prosjekt, men må nokk vente noen år til det ja HEr er web sia til hunter norge www.hunterboats.no Redigert 25.April.2005 av Sonata 7 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Bestilte halvfabrikat båt for ett år siden og den går straks i støpeforma og blir levert som tett båt fra fabrikk. Båten heter Barracuda 1125 og lages hos Dancer holding og blir levert sept - okt i år så det er lang ventetid. Det er ett seriøst firma med gode referanser og god service. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Hei. En bekjent har brukt vinteren på å sette sammen en båt fra Skarpnes. Bortsett fra en forsinket levering av skroget så virker det som om han er godt fornøyd. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
NilsPils Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Jeg gikk og tenkte på det samme i fjor på denne tiden. I stedet endte jeg opp med dette prosjektet, som jeg regner blir mye bedre for en overkommelig pris: http://www.roemcke.no/boatbuilder NilsP Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Fantino Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Skorgenes tilbyr vel også halvfabrikat (og trekvart, osv.)? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.