M/S Bastard Startet 25.April.2005 Link til dette innlegget Startet 25.April.2005 Har en del bare flekker som må primes! Men hva anbefaler trebåtfolket. Har tenkt og anskeffe meg primer i morgen hvis jeg skulle være så heldig og få svar i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Jeg bruker biltema Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Bruker Jotun Penguin Primer. Fungerer greit sammen med Durahart bunnstoff. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Takker, da har jeg et par alternativer Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Tidligere var Black Varnish mest brukt. Owatropal er tingen nå. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Jeg har brukt jotun penguin primer i år men neste år blir det helt klart black varnish Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Jeg rakk ikke og kjøpe primer i dag, men får man Black varnish i vanlig fargehandel? Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Jeg rakk ikke og kjøpe primer i dag, men får man Black varnish i vanlig fargehandel? <{POST_SNAPBACK}> Tviler jeg på. Den eneste butikken jeg vet om som har det er trebåten her på Nesset. Har ikke sett det i noen annen båtbutikk engang. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 ok, da bestiller sikkert den lokale byggvare pusheren jeg bruker dette for meg! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 ... men neste år blir det helt klart black varnishHusk på at black varnish "smitter" gjennom lyse bunnstoffer! Og pass deg for ets-skader på hender, etc.! Men du verden for et sterkt stoff bv er. Trodde det var på "fy-fy-listen" til miljøverministeren og forbudt å selge..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Husk på at black varnish "smitter" gjennom lyse bunnstoffer! Og pass deg for ets-skader på hender, etc.! Men du verden for et sterkt stoff bv er. Trodde det var på "fy-fy-listen" til miljøverministeren og forbudt å selge..... <{POST_SNAPBACK}> Ja, men jeg har en del tjære fra før av under der så jeg skal ha svart bunnstoff uansett! Kanskje det er greit og hamstre dette stoffet etterhvert! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.