Andreas Isaksen Startet 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2014 (redigert) Har falset ned til enkeltlaminat i skøytene og plastet sammen. Da det blir en "grop" mellom skøytene pga det er falset ned, kan jeg da legge inn divinycell her ? eller skal jeg evt sparkle. Redigert 26.Oktober.2014 av Andreas Isaksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Lim inn divinicell,legg duk og polyester over,da får du ikkje kuldebroer i veggen.Ved støyping,riv duken i strimler,legg den sånn at den er dobbel i midten,og enkel utover laminatet.Da får du fine overganger Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 26.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 okey, da skal jeg bare skjære til en bitte divinicell som passer i "sporet" som er skjært ut, også plaste det igjen med duk og polyester ? Eller mener du at jeg bare skal bygge opp høydeforskjellen med å legge dobbelt med duk i midten helt til det blir lik høyde. (Men det blir ganske mye da divinicell platen er 10mm) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Lime inn divinycell,for så å plastre over.Om du river duken.og legger dobbelt i over divinicellen,og enkel reven duk over den ferdige plata,får du ein fin overgang. Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 26.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 (redigert) Okey takk =) Da bruker jeg bare vanlig polyester for å lime inn ? Redigert 26.Oktober.2014 av Andreas Isaksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Går fint å lime med fibersparkel Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 26.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Okey, flott. Skal prøve det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.