christian j Startet 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2014 Først . Noen som kan bekrefte at detta e en fjord har målt den til 21 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 27.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 (redigert) Hei Christian J Dette er en Hero 20 med en hjemmelaget hardtop. En uvanlig båt å se. Denne ble laget i to versjoner.En dobbeltkabiner, og denne med åpen løsning uten cabiner.Båtene ble laget i 25 eksemplarer og da på slutten av 60 tallet og inn på tidlig 70 tallet. Motortyper: Dobbeltcabineren hadde Volvo B 20. Denne day cruiseren hadde Ford motor. Dobbeltkabineren: Lykke til med opppussingen! Redigert 27.Oktober.2014 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 27.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 Takk ser ut som samme skroget? Må vist skifte navn. Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 19.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Da har jeg revet hele interiøret siden jeg fant det druknet etter lekasje i presenningen (litt amatør det da) men det trengte en oppgradering uanset .. ser jeg må støpe inn ny spant de gamle er frost skadet sprengt .. gammel skade har nok vært vann hær før. kommer litt bilder ettervert råd og vink motas med takk- Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Startet en ny tråd da jeg oppdaget at båten er en hero og ikke en fjord.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.