Fyr i Fyllinga Startet 28.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2014 Hei Jeg har et Volvo Penta 290 drev som siger ned/inn under fart. Siden det ikke er noen lekkasje på sylindrene så antar jeg at det er pumpen. Jeg har funnet flere trim motorer på ebay men er ikke helt sikker på hvem jeg skal kjøre. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har lagt ved bilde av motoren. https://baatplassen.no/bildearkiv/57/57167/img_0440.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 28.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Er ikke dette bare noen ventiler i pumpa du trenger å bytte? Mener å huske det..... de med mere erfaring får komme på banen her..... Sitér dette innlegget Link to post
Fyr i Fyllinga Svart 28.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Det hadde jo vært helt maks. Jeg har forstått det slik at man ikke får tak i ventilene. Sitér dette innlegget Link to post
stikken Svart 28.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Hadde samme problem selv. I tillegg fikk jeg ikke tiltet ut i fart. Det ligger en overtrykksventil på løft og en på senk. Strammet den som går til løftesiden på trimsylindre litt. Hvis drevet ditt ikke siger så veldig fort ville jeg ikke strammet mer enn en halv omdreining. Tror ikke det er sunt med for høyt trykk på systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Fyr i Fyllinga Svart 28.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Hvor finner jeg ventilene? I bunnen hvor slangene er koblet til? Sitér dette innlegget Link to post
stikken Svart 28.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Du må demontere pumpen. Ligger i den delen slangene kommer ut av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.