Fyr i Fyllinga Startet 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2014 Hei Jeg har Trimmaster Trim Tabs på min båt. Bryteren er ødelagt og Trimmaster er ute av produksjon. Noen som vet om noen andre brytere jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
AMek76 Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 (redigert) Hei , hvordan ser koblingen ut i bryteren rent elektrisk ? er den elektronisk eller mekanisk? er det mekanisk finnes det endel varianter der ute, er det noen av disse delene ? Redigert 30.Oktober.2014 av AMek76 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyr i Fyllinga Svart 30.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Ja der er bryteren ?? Sitér dette innlegget Link to post
AMek76 Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 (redigert) View More Information Redigert 31.Oktober.2014 av AMek76 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.