dosern Startet 26.April.2005 Link til dette innlegget Startet 26.April.2005 skulle bytte startsnor på påhengern igår, dette gikk jo lett som bare det helt til jeg oppdaga at bladfjøra som trekker snora inn igjen hadde knekt i feste.. noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slik? har de dette på jernvarehandelen eller må det spesialbestilles fra ett eller anna firma? håper på raske og gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Disse fjærene har en tendens til å knekke helt i den ene enden. Hvis festemekanismen er basert på en krok / knekk / bøy så er det vanligvis ikke noe problem å lage et nytt feste - slik at man bare taper et par cm med fjærlengde. Jeg vet ikke akkurat hvordan det ser ut i ditt tilfelle, men det pleier å gå greit med en god skrustikke og litt håndverktøy. Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
dosern Svart 26.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 det er akkurat det som har skjedd i mitt tilfelle at den har knekt i festet. festet på denne er noe lignende ett nøkkelhull som er festet i selve fjæra og inn på en pinne på svinghjulet.. tror du det kan være mulig å få kjøpt bare det "nøkkelhullet" å klemme det på med ei tang og evt litt epoxy? mener å huske at det var naglet fast i fjøra.. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Hei igjen, uten å ha sett hvordan det ser ut i detalj ville jeg nok ha bedre tro på å lage et nytt "nøkkelhull". Kan du ikke bore et par passende hull og forme resten med en nøkkelfil? Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.