nik0lai Startet 3.November.2014 Link til dette innlegget Startet 3.November.2014 Hei. Jeg skal oppgradere Elwaroen litt i vinter, og ønsker derfor å finne en person, eller firma som kan lage ei ny rekke til meg. Helst i rustfritt stål, eller evnt. aluminium.. Helst på sørlandet, da frakten på dette kan bli ganske dyr, så bør være innen hente-avstand fra søgne/kristiansand. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
finnmarken Svart 3.November.2014 Link til dette innlegget Svart 3.November.2014 Det er vel de der i Homborsund. http://www.oedegaard.no/ Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 3.November.2014 Link til dette innlegget Svart 3.November.2014 Der er vel ikke så mange her i området (Kr.sand-Søgne), men hvis du beveger deg litt østover mot Grimstad-Arendals område, så burde det vel fremdeles være noen som driver med slike ting der bortover ennå, vil jeg tro? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 3.November.2014 Link til dette innlegget Svart 3.November.2014 Suntec. http://www.suntec.no/ Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.November.2014 Link til dette innlegget Svart 4.November.2014 Hør med metalco eller Høvåg mekaniske verksted, kanskje de kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 4.November.2014 Link til dette innlegget Svart 4.November.2014 Suntec lagde til min elwaro Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
ThorU Svart 4.November.2014 Link til dette innlegget Svart 4.November.2014 Vet ikke hvor mye de driver med slik, men vet Skogsøy båtbyggeri i Mandal kan levere diverse konstruksjoner i metall. Sitér dette innlegget Link to post
Kjapp33 Svart 5.November.2014 Link til dette innlegget Svart 5.November.2014 Ring Ronny Jørgensen som driver Elwaro boats på kroken/ grimstad. Han lager rekker og annet i rustfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 5.November.2014 Link til dette innlegget Svart 5.November.2014 Hva med Ertec? ligger i de i dine trakter?? Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 5.November.2014 Link til dette innlegget Svart 5.November.2014 Ertec.no er samme bedrift som suntec men ertec.no lager vindskjermer og dører etc , suntec lager det meste av syrefast til båt. Men de er i praksis samme bedrift og holder til i samme bygg Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Møkkalasset Svart 5.November.2014 Link til dette innlegget Svart 5.November.2014 (redigert) Men de er i praksis samme bedrift og holder til i samme byggDet er ikke helt riktig. Suntec AS og Ertec AS er to forskjellige selskaper, men har et samarbeid - og holder til i samme bygning. Dog har Ertec 50% av aksjene i Suntec. Ertec er spesialisert på aluminium og glass, mens Suntec er eksperten på syrefast. Redigert 5.November.2014 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 5.November.2014 Link til dette innlegget Svart 5.November.2014 Ja var i grunn det jeg mente men utrykte meg veldig dårlig, jobbet på suntec for noen år siden Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Øya Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Ring Ronny på Elwaro 90532155 så ordner det seg Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
LM 605 Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Du holder jo til i Kristiansands-området/Søgne, så jeg ville tatt en tur opp til "Tønnesen rustfritt " på Lund. De lager og kutter alt i syrefast/rustfritt, aluminium etc til båt. Hyggelige folk, og greie priser. Se deres hjemmeside. Sitér dette innlegget Link to post
andlin Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Smikroken Andersen, holder til i songdalen, veldig flink med syrefast laget badeplattform til vår båt, anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.