Kaptein Thomas Startet 5.November.2014 Link til dette innlegget Startet 5.November.2014 Kjøpte et par sett av dette sengetøyet fra KID for noen år tilbake, og skulle hatt et par sett til. Har forsøkt å få tak i det, men med lite hell. Noen som vet om noe sted dette fortsatt selges? Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Kaptein Thomas Svart 8.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Anyone? Prøver igjen, noen som har sett dette sengesettet til salgs noe sted? Om du ikke er sengetøyansvarlig ombord - vis gjerne bildet til den ansvarshavende, så mine feminine interiørdrifter kan utfolde seg videre..! ;-) Hilsen Kaptein Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
primusmotor Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-510172(SparBase).aspx Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Zitt Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 (redigert) Kid bør vel vite hvem som er produsenten, eventuelt importøren? Redigert 8.November.2014 av Zitt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 8.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Ja, skulle tro det.. Var innom butikken der jeg kjøpte det og spurte for ikke lenge siden, men de var ikke veldig behjelpelige for å si det sånn.. Tenkte å prøve meg her inne først.. :) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Zitt Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Her burde det være en som kan hjelpe deg! Hovedkontor: Knut Schartumsgate 7 3045 Drammen tlf. 32264900 Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 8.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Se der ja, Zitt! Hvem er dette? :) Takk for link Sun 33, ikke heelt det jeg kikker etter, men var fint det og! Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Zitt Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Se der ja, Zitt! Hvem er dette? :) Hovedkontoret til Kid, og hvis ikke de kan guide deg til en butikk som har det på lager, så må de vel kunne gi deg noen tips. Hvis ikke, så blir hele båt-Norge skuffet kan du si til dem!!! Flott sengetøy nemlig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.