Benji Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Jeg har nettopp fått bærbar VHF. Dermed programmert radioen med 8 først og ikke tatt med sluttsifferet. Da ble jeg litt usikker... Skal jeg ved oppkall der MMSI skal siteres bruke det med 8 foran som er innprogramert eller det originale? Rett programmert Ved oppkall, så bruker det ikke MMSI nr ditt, du bruker kallesignalet. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
ahveien Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 (redigert) I følge nødprosedyrenn til Telenor Maritim Radio skal man i visse tilfeller oppgi MMSI Nummer? Nødkalling (kanal 16-telefoni) MAYDAY MAYDAY MAYDAY DETTE ER «fartøyets navn» tre ganger og kallesignal MMSI-nummer Redigert 29.Mars.2016 av ahveien (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 I følge nødprosedyrenn til Telenor Maritim Radio skal man i visse tilfeller oppgi MMSI Nummer? Nødkalling (kanal 16-telefoni) MAYDAY MAYDAY MAYDAY DETTE ER «fartøyets navn» tre ganger og kallesignal MMSI-nummer Det er helt rett, og du skal da bruke med 8 tallet. Men om du husker det i en slik situasjon? Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Jeg har MMSI nummeret med store tall tapet fast på VHF'n. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ahveien Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Lurt. Det er det fint plass til på bærbare og. Skal ta med meg den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.