kjetillunde Svart 16.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Ok, så selvlenseren den bør altså være stengt? Da bør vel presenningen være 100% tett? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Helst ja. Litt avhengig av hvor høyt over vannlinjen den selvlensende dørken er. Men det er uansett begrenset hvor mye som kan slippe forbi presenningen da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
naumar.no Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Dette var en morsom tråd... med en flott resultat! Unik og god løsning som jeg er sikker på mange kan kopiere Sitér dette innlegget http://naumar.no - Seil- og båtutstyr 1994 SeaRay 270 Sundancer m/330hk 7,4L Mercruiser<p>'86 With Vital 1500 m/ 35hk Yamaha | '65 Herwa Star 15' m/ 1986 50hk Johnson | '85 Scand 20' m/ 1985 BUCK dv10m | Silver Viking 14' m/ 2000 15hk Johnson Link to post
kjetillunde Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Takk Var nede idag å festet på både plaskanner med vann og plastikkmaljer. Stengte også selvlenseren. Ser dette greit ut? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 18.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2014 Veldig god timing da jeg fikk bygget dette selvkomponerte stativet rett før den første snøen kom. :) Foreløpig fornøyd så får vi se når jeg kommer tilbake etter julen om det holder... det blir spennende! Sitér dette innlegget Link to post
håvard. Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Gikk det bra med båten i jula? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 7.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Gikk det bra med båten i jula? Ja det gikk kjempefint med båten i jula. Stativet ser ut til å ha fungert utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 blir det noe sjøørret nå?fikk en på søndag, 1,850kg blank og fin Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 7.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 (redigert) Har ikke blitt noe sjøørret i år, venter bare på å bli frisk fra influensa... Så bra ut da jeg kom tilbake etter nyttår: Her er stativet klart til neste snøfall: Redigert 7.Januar.2015 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Hei Fint systemet ditt virket, hvordan gjør du det om du skal bruke båten nå på vinteren? Skrur du av stativet eller bruker du båten med dette på ? Har selv hatt mange fine turer i desember med litt dykking og sjølfanga juletorsk til julemiddagen, har ute 4 havteiner jeg trekker sånn dan og vann og ellers turer med pilkestang og kaffekanna, helt fantastisk :) larss Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Etter nyttår har jeg tatt av pressenningen og skrudd av stativet. Det har foreløpig ikke vært behov for å ha det på, men kjekt å ha i bakhånd dersom jeg reiser vekk noen dager. Har hatt noen flott vinterdager på sjøen i sol, rolig sjø, kaffe på termos og spennende bilder på Simraden. Så en delfin rett ved båten også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.