Telf Startet 8.November.2014 Link til dette innlegget Startet 8.November.2014 Jeg vurderer å importere en båt fra utlandet. Er det noen her med erfaring på dette område ? Hva koster for eks. Frakt fra Nederland av en ca. 34 - 37 fot ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Da jeg hentet båt i Uk, kostet frakten mye mer enn det jeg trodde, og valgte derfor å ta den sjøveien. Hvorfor ikke gjøre akkuret det? Det er en fin tur, som du vil huske for alltid :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Fraktet en 35 foter fra Amsterdam til Bergen med Sea Cargo som dekkslast, kostet ca 20.000 den gang for snart 8 år siden. Har selv kjørt egen båt fra Amsterdam og hjem for et par år siden, lang men flott tur, vist du har tid... Sitér dette innlegget Link to post
Telf Svart 8.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Finnes det noen seriøse norske meglere som kan stå for salget ? Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 10.November.2014 Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Jeg vurderer å importere en båt fra utlandet. Er det noen her med erfaring på dette område ? Hva koster for eks. Frakt fra Nederland av en ca. 34 - 37 fot ? Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 10.November.2014 Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Jeg vurderer å importere en båt fra utlandet. Er det noen her med erfaring på dette område ? Hva koster for eks. Frakt fra Nederland av en ca. 34 - 37 fot ? Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 10.November.2014 Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Hei.Jeg har importert to båter til meg selv,og tatt meg av det meste ved import for en venn.Prisen for transport på vei varierer mer med bredden på båten enn på lengden er min erfaring,dette på grunn av nødvendigheten av dispensasjoner,følgebiler,eskorte og valg av kjørerute. om du ønsker kan du gjerne ta kontakt på mail. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.