kjetillunde Startet 8.November.2014 Link til dette innlegget Startet 8.November.2014 Jeg har en båthenger stående gateparkert i Oslo sentrum, men skulle gjerne hatt et annet sted å la den stå (vet aldri når det blir veiarbeid osv. der den står). Er det noen som har tips til steder i Oslo området det er mulig å la hengeren stå? Hvis noen har plass til den hos seg og i tillegg behov for å låne den er jo det også en mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 8.November.2014 Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 www.opplag.nu Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Noen i Oslo som har behov for tilgang på båthenger? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 11.November.2014 Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Hvis jeg var deg, ville jeg heller betalt litt for lagring en å låne den bort. Båthengere som lånes ut blir ofte hardt brukt, lys går i vannet og bremser ruster fast. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 11.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2014 Eller kanskje den bare kan stå gateparkert til våren mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Det burde vel gå bra. Hvor er båten? Skal ikke den være på hengeren i vinter? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 12.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Båten ligger i boblehavn i vinter... :) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Ok, da skjønner jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Er det et alternativ å selge båthengeren din, og heller leie en henger i de tilfeller du evt trenger å ta den på land(?) Så slipper du å tenke på sted å lagre den? Det koster vel også litt. Det du sparer inn på forsikring etc kan du heller betale i leie av henger, hvis det er mulighet for slikt i båthavna di. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 18.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Nå var det noen som hadde flyttet båthengeren fra der den sto lovlig gateparkert til en plass som var ulovlig med påfølgende bot. At folk kan være så frekke for å få plass til bilen sin. Jeg trenger hengeren for å få båten til hytta om sommeren og vårstell om våren. Jeg spurte i båthavna men de kunne bare oppbevare den dersom jeg hadde båten oppå hengeren. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Om du kjører den til Hønefoss er det plass hos meg.. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Kjør til nærmeste gård. De pleier å ha plass til en henger et sted. Tar sikkert ikke mange hundrelappene.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
kjetillunde Svart 18.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Kjør til nærmeste gård. De pleier å ha plass til en henger et sted. Tar sikkert ikke mange hundrelappene.. God Idè. Sendte nettopp mail til noen gårder i Oslo området. Håper på positiv tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 19.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Om du kjører den til Hønefoss er det plass hos meg.. Takk for et generøst tilbud Puddingen. :) Jeg ser først om det går an å ha hengeren i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 20.November.2014 Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 Bare hyggelig... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.