baatan Startet 9.November.2014 Link til dette innlegget Startet 9.November.2014 Hei. Er det noen som kjenner til flytebryggen som ligger nord forbi Byrknes. http://www.norgeskart.no/#15/-50103/6795110 viser at den går nordvest over mot Brattholmen, men etter det jeg husker ligger den nå rett sør for neset helt vest på Lestangane. Stemmer dette? Og er det muligheter for almenheten å benytte denne bryggen? Ligger etter det jeg husker veldig bra til for oss som seiler fra Bergen og nordover. Sitér dette innlegget Link to post
baatan Svart 10.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Ingen som vet noe om denne bryggen altså? Sitér dette innlegget Link to post
Disisel Svart 10.November.2014 Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Den bryggen du viser til kjenner jeg ikke ,men innpå havnen rett sør for er det gjestebrygge, helt ok og ligge der. Det er også butikk like i nærheten. Jeg var innom der i 2010, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.