paro Startet 9.November.2014 Link til dette innlegget Startet 9.November.2014 Kunne godt tenkt meg tankmålere til dieseltankene på flybridgen også. Er det mulig å koble to instrumenter på en giver?? Har VDO givere og målere fra før. Så vidt meg bekjent har vell disse giverene 0-180ohm som måleområde. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 9.November.2014 Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 Eg kan aldri tenka meg at det går bra med to instrumenter på ein giver. Forresten, jauvisst går det, det er berre å trekka ledningar og kobla i hop, men so er det dette spørsmålet som ikkje er stilt. Og svaret er at desse instrumenta vil ikkje eingang visa i nærheten av riktig utslag. Magne Sitér dette innlegget Link to post
AMek76 Svart 9.November.2014 Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 Kanskje du kan bruke en switch når du går opp på flybridgen ? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 9.November.2014 Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 Vid de vanligen använda reostatgivarna så fordrar två instrument en givare med hälften så stort motstånd. Ofta använda givare för ett instrument ligger på 0 - 180ohm, och det innebär då att man skall ha en 0-90ohms givare till två instrument. Givare anpassade för två instrument finns att köpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.