Jump to content

Hvilken vender trenger jeg? 4 givere - ett visningsinstrument

Herman

Recommended Posts

Jeg har i dag en salig blanding av diverse givere og instrumenter til diverse tanker. To vanntanker, septik og diesel. Disse ønsker jeg å bygge sammen slik at jeg klarer meg med ett visningsinstrument. Det nyeste er dieselmåleren med instrument fra Wema, det ønsker jeg å beholde. Wema har givere for diesel/vann og for septik. Har disse lik karakteristikk i forhold til motstandsnivåer? Sidene til Maritim gir ikke så mye informasjon om dette.

Jeg skjønner at jeg må ha en type vender. Jeg trenger fire stillinger + avslått. I jungelen av vendere går jeg helt i surr. Jeg har lett gjennom diverse sider hos ELFA, men syns det er vanskelig å skjønne hva som er dugende. Jeg ser for meg en svart vribryter egnet for maritimt miljø, ca 20 mm i diameter og grei å bygge inn i et bryterpanel (ca 3 mm tykt). Noen forslag?

Altså to spørsmål:

• Vil WEMA septikgiver gi samme signal som en vann/diesel-giver?
  • Hva slags vendebryter for 4 innganger (felles jord?) vil passe? Den må også ha en stilling for "av".
Redigert av Herman (see edit history)

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...