Ask Startet 15.November.2014 Link til dette innlegget Startet 15.November.2014 Hei Me har Maritim sine AGM-batterier om bord.Dei krev vel noko høgare ladespenning enn vanlege bly/syrebatterier. Kva regulator skal eg velja? På førehand takk for tips. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.November.2014 Link til dette innlegget Svart 15.November.2014 På min solar solcelle regulator kunne jeg velge batteritype. Litt knotete å gjøre selve instilingene, men mulig ihvertfall. Antar du kan det på andre omerker også. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ask Svart 15.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2014 Hei Godt poeng, men eg trur ikkje det er tilfelle på dei to regulatorane eg kjøpte på Maritim. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.November.2014 Link til dette innlegget Svart 15.November.2014 Hvilket merke var det da? Min regulator har både batteritype og tempsensor ( som også er med å avgjøre rett ladespenning) Er det tempsensor på den du har kjøpt? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ask Svart 16.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2014 Hei Eg hugsar ikkje merket, men t rur ikkje det er temperatursensor. Eg skal sjekka når eg er i båten i helga. Ask. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.