furhan Startet 15.November.2014 Del på Facebook Startet 15.November.2014 Jeg må bytte septikslanger i båten og lurer på å kjøpe en fra Biltema (den passer bra på lengden). Er det noen som har erfaring med disse slangene? Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Hulda Svart 15.November.2014 Del på Facebook Svart 15.November.2014 De er greie. Eksosslanger fungerer også, muligens rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 13.August.2018 Del på Facebook Svart 13.August.2018 Må ha ny slange hos meg, men synes Maritim sin er sykt dyr. Er fremdeles Biltema-slangen god etter noen års bruk? Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Grand Banks jr Svart 13.August.2018 Del på Facebook Svart 13.August.2018 For et utrent øye ser septikslanger til Maritim og Biltema helt like ut i alle fall. Spesifikasjoner har jeg ikke sett hos noen av dem. Jeg kjøpte hos Maritim da det ikke var store forskjellen i pris, og jeg kunne få eksakt de løpemetrene jeg trengte. Jeg bor nærme begge butikkene. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
furhan Svart 20.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2018 Det ble ikke septikslanger fra Biltema på meg. Nettbaat.no hadde rimeligere slanger og jeg kjøpte det jeg trengte der. Fungerer utmerket fremdeles. Slangene var enkle å jobbe med (lett bøyelige). Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.