Dreamer Startet 17.November.2014 Del på Facebook Startet 17.November.2014 Vi har passert midten av november, og det er på høy tid å tenke på julebord. I Bergen er vi så heldige å ha en "julebordgeneral" som i flere år har påtatt seg dette hyggelige arrangement, til og med i maritime omgivelser: På hurtigruten, så klart! Hvordan er situasjonen i år? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.November.2014 Del på Facebook Svart 18.November.2014 (redigert) Heisan Dreamer, her finner du oversikten over tilgjengelige julebord på hurtigruten fremover: http://www.hurtigruten.com/no/Kampanjer/Norskekysten/julebord-pa-hurtigruten/julebord-pa-hurtigruten-bergen/ Jeg har litt problemer med disse datoene og det er nok litt av grunnen til at jeg ikke har gjort noe enda. Jeg har ikke lyst til å dra i gang en diskusjon om når det passer for hvem for den diskusjonen blir aldri ferdig, det passer aldri for alle. Jeg vil nok forsøke å stille uansett dato. Kanskje Dreamer og Liberty kunne vert med å dra lasset i år? (ps! husk å aktivere varsling på tråden så dere får med dere nye innlegg) Redigert 18.November.2014 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 18.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2014 På grunn av stor aktivitet frem mot jul, kan jeg dessverre ikke påta meg dette. Her får vi nok bare velge en dato og bestille hver for oss. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 19.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2014 Den eneste ledige som passer for oss er lørdag 13. desember. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Det passer fint for meg den 13. desember Sitér dette innlegget Link to post
Erlend-S/Y Brizo Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 (redigert) Jeg er med som førstereisgutt så lenge det er før den 11 :-) Redigert 19.November.2014 av Erlend Sand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 19.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2014 (redigert) Da har jeg bestilt. Er du med, så bestill direkte her: Lørdag 13. desember - kl 18.00 - MS Kong Harald tlf: 994 87 273, e-post: restaurantsjef.kh@hurtigruten.com Redigert 19.November.2014 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Da har jeg sent mail og bestilt til Lørdag 13. desember - kl 18.00 Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 21.November.2014 Del på Facebook Svart 21.November.2014 Må melde forfall for den datoen, men ønsker dere en hyggeilg samling!! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 21.November.2014 Del på Facebook Svart 21.November.2014 Jeg er fortsatt ikke garantert å kunne komme men jeg fikk en beskjed fra min arbeidsgiver i dag som tyder på at jeg blir i området i denne perioden. Vi burde reservere flere plasser så vi slipper å sitte spredt. Jeg foreslår at de som bestiller oppgir "båtplassen" som nøkkelord slik at vi får felles bord. Fint om de som allerede har reservert bord kunne gjort det samme. De som ikke kan stille kan skrive noe nyttig i andre tråder Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.November.2014 Del på Facebook Svart 21.November.2014 Jeg kan dessverre ikke stille i år. Er fullbooket til over nyttår fra og med forrige helg.Dels et luksusproblem dels å ta igjen for et par spesielle år med reduserte sosiale aktiviteter. Det hadde vært så kjekt å være med -- julebordsgjengen er noen av verdens hyggeligste mennesker å være i lag med. Jeg vil prioritere å komme sterkt tilbake neste år. Håper årets evenement blir prima! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ida Marie III Svart 22.November.2014 Del på Facebook Svart 22.November.2014 Kan heller ikke stille i år, blir feil dato. Det kolliderer med et annet julebord.. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.November.2014 Del på Facebook Svart 26.November.2014 Jeg må nok melde pass i år, får heller forsøke å bestille noe på sparket når det passer seg, sånn er det å jobbe turnus... Sitér dette innlegget Link to post
Due Svart 27.November.2014 Del på Facebook Svart 27.November.2014 Når dere ligger i byn, får dere fylt vann da? Eller er det andre steder dere fyller vann om vinteren? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 27.November.2014 Del på Facebook Svart 27.November.2014 Tror nok vannet er stengt i byen nå. Men det er vann å få i Strusshamn på Askøy... Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 27.November.2014 Del på Facebook Svart 27.November.2014 Det er vann på hurtigbåt terminalen i sentrum Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.November.2014 Del på Facebook Svart 28.November.2014 Dere som skal,har dere tenkt dere inn med båt? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 28.November.2014 Del på Facebook Svart 28.November.2014 Jeg tar båten med meg til byn Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 13.Desember.2014 Del på Facebook Svart 13.Desember.2014 Da er det tid for julebord ligger med båten i byn. I år er det ikke mange som kommer såvidt jeg vet er det bare jeg og Dreamer som har meldt seg på julebordet. Så vi får holde tradisjonen i hevd og komme sterkt tilbake neste år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.