DUKE III Startet 18.November.2014 Link til dette innlegget Startet 18.November.2014 Hei Jeg har et par trappetrinn fra cockpit og opp til dollbord som jeg ønsker å legge teak på. Har teak(stavet) på dørken ellers og ønsker samme i trinnene. Noen som har tips om hvem som lager slikt rundt Oslo fjorden?? Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Hvis du tar kontakt med Jarle på Sandøy Båtdekk AS i Tvedestrand er jeg sikker på han kan hjelpe deg. Ikke akkurat indre Oslofjord, men .... Fornuftige priser har han også. http://www.baatdekk.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 (redigert) Søk etter trebåtbyggeri og Oslo Jeg er ikke lokalkjent rundt Oslofjorden akkurat, men vet det finnes noen båtbyggerier der, som f.eks. Sollerud båtbyggeri. De kan sikkert hjelpe deg Redigert: så nå at det kom et svar mens jeg fant linken Redigert 18.November.2014 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DUKE III Svart 18.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Supert! Sandøy Båtdekk var jeg klar over, har også fått pris fra de, overraskende billig i tillegg. Litt langt å reise ned til Tvedestrand fra Oslo men de kan kanskje sende med posten tenker jeg. Sollerud Båtbyggeri gitt.......ja,ja kjører jo forbi døra deres et par ganger i uka uten å ha observert at det ligger et Båtbyggeri der. Dette må prøves i løpet av uka! Takk så lenge WGM og Hakkannen! Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Sandøy tar oppdrag i Østlandsområdet også. Har hatt de boende i båten min 1 uke jeg Hvis du f.eks. trenger hjelp til å lage en mal e.l så tror jeg sikkert de kan stikke innom når de er forbi. Noen trappetrinn går sikkert som postpakke også. Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Det et firma på Hvalstad i Asker, men jeg har ingen erfaring med dem: Morild Marin Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Trebåten på Nesset hjalp med med å lage en plate. Anbefales: http://www.trebaten.no/ Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Maler kan lages enkelt med byggplast og tusj. Brettes eller rulles og sendes i posten. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Fjord28cs Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Prøv dette firmaet: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52169743 Sitér dette innlegget Link to post
Scombrus Svart 20.November.2014 Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 Engelsviken Snekkerverksted i Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
DUKE III Svart 20.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 En liten oppdatering uten å nevne navn men kun lokasjon!;-) Pris pr trinn: Fredrikstad - 3.400,- pr trinn(måtte presisere at det var Teak og ikke gull, men hjalp ikke) Tvedestrand - 900,- pr trinn Oslo - kjøper fra Tvedestrand + påslag (Priser inkl mva) Saken er biff, går nok noen plast maler i posten til Tvedestrand;-) Takk for alle tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.