index Startet 27.April.2005 Link til dette innlegget Startet 27.April.2005 Er det noen som vet hvordan jeg skal få fjernet rustflekker på aluminium? Jeg er litt redd for at syrebaserte produkter ikke er helt ideelt for aluminiumen, men dette er kanskje ikke noe problem? Problemet består i at vindkjermen i aluminium har vært festet med ikke rustfrie skruer, og skruehodene har rustet bort og etterlatt en stor rustflekk rundt hvert hull. Når jeg så skal skifte ut skruene så vil jeg jo gjerne ha vekk rusten også. Noen forslag? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Snoopy Svart 27.April.2005 Link til dette innlegget Svart 27.April.2005 Autosol! Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 27.April.2005 Link til dette innlegget Svart 27.April.2005 Jeg kjøpte en Micro-Fiber Pad fra Byggmakker (noe nytt som var kommet),og den var super på mine møkkette elokserte vinduslister.Verd ett forsøk da den kostet bare 30 kroner! Imponert ble ihvertfall jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Marton Svart 27.April.2005 Link til dette innlegget Svart 27.April.2005 Prøv blå ferro Bet. Dusj på la stå toen timer (hold fuktig) Spyl av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.