Engers Startet 23.November.2014 Del på Facebook Startet 23.November.2014 Jeg har en Bavaria 33 sport fra 2008. Til denne skulle jeg gjerne hatt stigtrinn til å montere på hjørnene bak på båten. Dette for lettere ilandstiging når man ligger longside. Jeg har sett noen tilsvarende båter ha dette, og fikk tips om å kontakte Lunde båt angående dette. Lunde båt har ikke dette lenger. Har noen av dere en ide om hvor jeg kan få tak i dette? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 23.November.2014 Del på Facebook Svart 23.November.2014 Skulle gjerne hatt det selv. Men kjøpte en stepfender som jeg henger på utsiden av hjørnet bak og vips så er det ett sted på den og over. Fungerer helt greit for oss 4 iallefall. Men finner jeg en god løsning selv, og rimelig så kjøper nok jeg det også. Snakket med en som hadde fått nli i Larvik til å lage for seg, det ble veldig bra det. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
mb_belinda Svart 24.November.2014 Del på Facebook Svart 24.November.2014 Jeg synes denne variantet ser endel bedre ut en den Lunde leverte. Men himla stiv pris da? http://prolift.no/Trinntilbavaria.html MaSa: aner du hva han i Larvik tok for jobben? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 24.November.2014 Del på Facebook Svart 24.November.2014 Jeg husker ikke nøyaktig, men det ble veldig likt resultatet du viser til over her..Men mener å huske at han nevnte en pris på rundt 3500kr pr stk.Han kontaktet som sagt http://www.nli.no/nlilarvik Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Engers Svart 24.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2014 Da har jeg sendt en mail til nli. så får vi se hva som kommer av svar. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 25.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2014 Da har jeg fått svar fra nli, og de har ikke dette. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 25.November.2014 Del på Facebook Svart 25.November.2014 Nei de har det ikke, og dem driver ikke med det til vanlig. Men han reiste bort til dem snakket med noen på verksteder deres, og da lagde de det for han. Men er ikke sikkert de tar på seg Så mange slike oppgaver.:/ Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.