Flammingokid Startet 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2014 oppdaterte ipaden og det gikk rett i porselenet - så jeg måtte reinstallere hele saken på nytt.... Navionics appen fikk jeg jo tilgang til igjen, men kartet har jo gått fløyten her.... Noen som vet om noe sånn at jeg slipper å kjøpe kartet en gang til? Får jo abstinenser av å ikke ha kart tilgjengelig her i sofaen... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Har du ukke Icloud? Jeg kjøpte nettopp ny Ipad og opprettet denne via Iclud og da var kart og ruter der Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Alt du har kjøpt ligger i istore, betalt og klart for ny nedlastning. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Hvis du går inn på Istore og søke opp navionics kan du laste den ned gratis. Men husk å laste ned nøyaktig samme versjon som du hadde. Hvis ikke blir det definert som kjøpt av nytt peodukt og du må betale. Sitér dette innlegget Link to post
Huth Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 I Navionics appen så går du først inn på "Menu" Så velger du "Charts & Upgrades". I bunnen av siden som da kommer opp så er det en blå knapp med "Reinstall Upgrades". Den burde få alt på plass igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 2.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 I Navionics appen så går du først inn på "Menu" Så velger du "Charts & Upgrades". I bunnen av siden som da kommer opp så er det en blå knapp med "Reinstall Upgrades". Den burde få alt på plass igjen:) Der var den ja!!! Takk meget! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.