Jump to content

Gammel windy 25 vs Scand Dynamic 7100/7600

Lars Martin

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Var å kikka på båt i går.

Virka i utgangspunktet greit prisa.

Gikk litt nærmere etter i sømmene, så ser jeg at det er fixa mye på plasten, og ting er generelt rart. Selger innrømte etterhvert at han trodde den kanskje hadde grunnstøtt en gang....

Så den har vært ubåt? Spør jeg.

Njææ, det kom vel kanskje litt vann inn, sier selger.

Litt vann er relativt, tenker jeg.

Overprisa den også :(

Ship o'hoi  :flag_bp:

Åssen båt var det? Ligger også en Windy 7800 på finn nå. Også en flott båt. En kamerat har S-D 9200 med to unger.

Helt håpløst lite sengeplasser på en såpass stor båt som du sier. Han kjøpte den kun for designets skyld;-)

30 fot uten midtkabin er for mange litt spesielt, men det er jo også laget som en stor daycruiser da. 

Jeg har to unger selv, og pga at de har blitt bitt av båtliv-basillen har jeg lagt ut min 9200 for salg for å kjøpe større med bedre overnattingsmuligheter til de. 

man kan forsåvidt re opp solsengen til en dobbelseng, men det er vel under dekk man vil sove. ;) 

men når det er sagt, så er dynamic flotte båter, og jeg vurderte selv 7600 når jeg skulle kjøpe båt, men etter å ha sett den, så gikk jeg for en 9200. 

Jeg foreslo 9200'n da du i utgangspunktet var på utkikk etter 7600, og denne har enda mindre plass og fasiliteter enn 9200, så jeg gikk ut i fra at du ikke hadde behovet for mer sengeplasser. :P

den har fortsatt ikke flere sengeplasser, men 7600'n virker veldig liten i forhold, og designet på dynamicen kler 30 foter'n bedre. i tillegg får man separat toalettrom etc. ;) 

kort sagt så er det herlige båter, men ikke noe å dra på familie-ferie med. 

Redigert av ScandDynamic (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...