Dykker Startet 4.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2014 Det nærmer seg Jul. Hva er vel ikke mer naturlig da enn å pynte til Jul ombord. Blir litt koselig stemning med et "båtjuletre" ombord. Blir koselig med båtturer utover vinteren nå. Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 4.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2014 Her er du inne på noe. Jeg skal jammen meg få ombord et hunnkjønn som kan pynte og lage litt julestemning ombord jeg og. Minijuletre, noen nisser og kanskje noen utelys langs rekka på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 4.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2014 Takk for god ide, Dykker! Noe har manglet og jeg har ikke skjønt hva, men nå skal det bli julepynt her også! Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 20.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2017 (redigert) Gammel tråd, men Jul er Jul. Her noen bilder fra ikveld. Julestemning ombord på Ronja. To nye gaster er mønstret på. Redigert 20.Desember.2017 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Dette ga riktig julestemning, Dykker. God Jul til deg. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Key Freak Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 (redigert) Trivelig! God jul, @Dykker. ? Redigert 22.Desember.2017 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.