enter4u Startet 5.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2014 Er det noen som vet noe om disse motorene? 4000 o/min er mye. Men samtidig er det jo bare en 2,4l på 220-240 hk. Er det holdbart og lurt å kjøpe en båt med denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 5.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2014 Har hatt en mindre lombardini i 6 år. Dette er en motor på 60 HK, 2.2ltr ikke turbo. Absolutt ingen problemer og lite servicekostnader. Alt gjør jeg selv. Lombardini er forøvrig Europas største dieselmotorfabrikk med et helt annet volum enn Volvo kan vise til. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 5.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2014 Ingen grunn til å tvile på Lombardini nei.Jeg har selv hatt to båter med dette merket.Ingen problemer med noen av de.Lett å få tak i deler/service om det skulle vere noe. Har nå en båt med Sole Diesel (Mercedes 240d) denne er oppgitt til maks turtall på 4400,men kjøres maks på 3800.Dette er jo motorer som er kjendt for laaang levetid til tross for litt høyere turtall en det som kanskje er vanlig.Tror helt ærlig at en Lombardini er like seiglivet. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Bergen dørk Svart 5.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2014 Har hatt en mindre Lombardini. Problemfritt! Rimelige og godt tilgjengelige deler. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.