Pequod Startet 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2014 I går hadde jeg bursdag - og samme dag var det julebord på jobben. Der ble jeg overrasket med ikke bare bursdagssang, men med egen sang om meg og båten! Kollegaene har nok fått med seg båtinteressen min! :-) Og jeg satte nok mest pris denne sangen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 Morsom oppmerksomhet fra "gutta på jobben"(Sikkert noen jenter også da) Gratulerer på etterskudd :-) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 (redigert) Og melodien er "kaptein Sortebill" antar jeg? (Også kalt Sjørøvervise) Redigert 7.Desember.2014 av Figaro (see edit history) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Pequod Svart 7.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 (redigert) Det var en uventet oppmerksomhet, og både tekstforfatter/vokalist samt fiolinist og pianist er kvinner! ;-) Og Sortebill er melodien, ja! Redigert 7.Desember.2014 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Skudenes Svart 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 Så artig Sitér dette innlegget LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden. Link to post
MaSa Svart 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 Artig påfunn :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
tobixen Svart 7.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2014 Vakkert ... jeg fikk en tåre i øyet da jeg leste denne. (Antageligvis fordi fruen stekte løk ... hm) ;-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.