joelle Startet 27.April.2005 Link til dette innlegget Startet 27.April.2005 Ska til og montere en wallas 3000DX i min båt, og er litt i tvil på om jeg ska bruke sika på exos utløpet eller ikke. Det er en type av kork pakking som sitter der, så jeg tviler på att det ska til med sika. Håper det er noen her som vet. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 27.April.2005 Link til dette innlegget Svart 27.April.2005 Monterte Wallas i min båt for en tid tilbake. Brukte ikke noe annett enn korkpakkningen der. Ble fortallt av forhandleren at det ikke trengtes sika på dette. Du kan lese om hulltagningen min i DENNE tråden. Lykke til ! Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
joelle Svart 27.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2005 Takker for svaret, jeg har kikket på linken og der er ju det meste som man trenger og vite Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.