phjens Startet 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2014 Er det noen som har erfaringer og dele angående denne fjernkontrollen? http://webshop.nettbaat.no/products/fjernkontroll-ankervinsj-baugpropell Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Henger meg på denne.. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Arnie Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Jeg bruker denne: http://www.dx.com/p/wireless-remote-control-switch-set-black-dc-12v-152761#.VIguJGd0zRY Fire kanaler som kan koples til det man vil. Jeg bruker foreløpig bare to av dem, en for anker opp, en for anker ned. Sitér dette innlegget It's nice to be important, but it's more important to be nice. Link to post
Hulda Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Hulda har fjernkontroll fra Sleipner (gammel type) som styrer eldre ankerwinch og Sleipner baugpropell. For 10 år siden var dette den eneste jeg fant som var sterk nok til å fungere i stålbåt. Kostet skjorta, men topp kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Jeg har den fjernkontrollen som er avbildet av T.S. Bruker den bare på baugpropellen. Helt kurant sak. Det eneste en må være klar over, er at hvis en trykker litt skjevt på knappene, kan de henge seg opp i indre stilling. Litt kjedelig at baugpropellen snurrer lenge etter at jeg sluppet knappen fordi den henger inne, men ved riktig trykk går det helt greit. En venner seg til det etter ett par slike hendelser. Hadde vært verre hvis vinsjen ikke stoppet når en slapp knappen da.... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Jeg har kjøpt samme type som leveres originalt til Anchorlift. Kjøpt på enay uten logoen, til 2-300 kr eller var det 3-400 pr stk for en mottaker og to kontroller. De er parret slik at man ikke får kontrollerer andre enheter enn de skal. Jeg tenkte å montere en vinsj og en på baugpropell. Rakk aldri å montere dem i sommer, men stusser veldig på prisen i Norge når det er eksakt samme sak uten logoen på. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Jeg er veldig fornøyd med den fjernkontrollen til TS. Har brukt den både på sjekka og på Nordwesten. På Nordwest hadde jeg både ankervinsj og baugpropell koblet. Meget bra. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 (redigert) Dobbel post. Redigert 10.Desember.2014 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.