Jump to content

Erfaringer med fjernkontroll til ankervinsj/baugpropell

phjens

Recommended Posts

Jeg har den fjernkontrollen som er avbildet av T.S. Bruker den bare på baugpropellen. Helt kurant sak. Det eneste en må være klar over, er at hvis en trykker litt skjevt på knappene, kan de henge seg opp i indre stilling. Litt kjedelig at baugpropellen snurrer lenge etter at jeg sluppet knappen fordi den henger inne, men ved riktig trykk går det helt greit. En venner seg til det etter ett par slike hendelser. Hadde vært verre hvis vinsjen ikke stoppet når en slapp knappen da.... :blush:

Jeg har kjøpt samme type som leveres originalt til Anchorlift. Kjøpt på enay uten logoen, til 2-300 kr eller var det 3-400 pr stk for en mottaker og to kontroller. De er parret slik at man ikke får kontrollerer andre enheter enn de skal. Jeg tenkte å montere en vinsj og en på baugpropell. Rakk aldri å montere dem i sommer, men stusser veldig på prisen i Norge når det er eksakt samme sak uten logoen på.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...