Fjordland Startet 11.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2014 Har en 1995 Yamaha 55 hk til overs. Ka kan eg legge denne ut til? Finner ingen på finn å sammenligne med. Lå noen tidligere i år, men prisen virket unaturlig høy (25.000) Motoren er i topp stand og ser veldig fin ut. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 11.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2014 Ååå, du vet... Tror ikke du kan få mer enn en gammel 25 hk Suzuki og et par båtpenger i tillegg for den ;-) ... Fra spøk til alvor. Tror du må bare annonsere den for en pris du synes er fornuftig. Du har sikkert et tall i hodet allerede. Kanskje 25 lapper er litt høyt, men prøv det du ser for deg pluss et par lapper i prutingsmonn. Er den summen høy, vil to ting skje. Enten ingen respons, da dropper du prisen en gang, etter 10-14 dager. Eller så ringer folk og pruter ned til det du egentlig vil ha. Hvis du priser lavt men likevel innenfor det du vil ha, blir motoren solgt kjapt... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
yamahamannen Svart 12.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2014 (redigert) Solgte en 1996 50hk yamaha 4-takter til 20 000,- i høst. Den hadde gått ca 250timer og gått over forgassere og tenningsystem først pga motorfusk. Redigert 12.Desember.2014 av yamahamannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 12.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2014 Det ble nylig solgt en 1995 modell på finn for 12.000,-. Den skulle være i god stand. Annonsen: http://m.finn.no/boat/motor/ad.html?sort=1&ref=fas&finnkode=53889988&searchclickthrough=true Kan nok være vanskelig å få noe mer for den på denne tiden av året. Hadde nok ventet til våren var jeg deg. Da bør du kunne få noe mer for den. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Fjordland Svart 12.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2014 Nokså stiv pris på disse gamle motorene. Men eg prøver og ser. Solgte nettop en båt og en henger alt for billig, så håper eg kan snu den trenden litt nå:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.