MYVIVERA Startet 13.Desember.2014 Del på Facebook Startet 13.Desember.2014 hei. Jeg har en blå boks med mål ca. 5x10 cm som sitter nesten i bunnen i motorrommet. 6-7 cm opp i fra bunnen. Båten er en 24 fot maxum. Er dette noe som er i forbindelse til lensepumpa tro? Den ligger jo nederst. Noen som har lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 13.Desember.2014 Del på Facebook Svart 13.Desember.2014 Står mulig Seaworld på den? Og riller nederst? Er nok bare nivåbryteren til lensepumpa, har sett denne typen i blå/lyseblå tidligere :) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 13.Desember.2014 Del på Facebook Svart 13.Desember.2014 Jeg har en sånn hos meg. Det er nivåbryter til lensepumpa. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
MYVIVERA Svart 13.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2014 Ja det stemmer. Seaworld står det. Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.