Seilaren Startet 14.Desember.2014 Del på Facebook Startet 14.Desember.2014 (redigert) Hei! Eg manglar gardiner i seglbåten min, men eit gamalt gardinoppheng er der. Det består av eit aluminiumsrøyr over og under glaset som er festa med nokon plastklips. Eit komplett plastfeste ser slik ut: Utan den øvste "plasthetta"; Plasthetta ser slik ut; Eg manglar tre av desse plasthettene. Nokon som veit kvar eg kan skaffa desse? Redigert 14.Desember.2014 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Mulligan Svart 14.Desember.2014 Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Jeg kjøpte de hos Hjertmans. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Der var dei jo! http://www.hjertmans.se/article/gardinstangshallare-fp4st Takk skal du ha! Har sjekka alle norske nettbutikkar, men tenke ikkje på søta bror! Båten er jo svensk òg.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 14.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Gulp... 500kr i porto for å få dei til Noreg! Nokon som skal til Hjertmans i Sverige før våren som har lyst på eit oppdrag? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
BMF Svart 14.Desember.2014 Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Du skal vælge "Posten Brev Utrikes" da bliver prisen 38 kr Sitér dette innlegget Sejlerlivet skal vurderes over flere sæsoner + Glæden ved at sejle er glæden ved at glæde sig Link to post
Seilaren Svart 14.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Fant problemet! Eg hadde bestilt eit par andre småting ôg, så det blei for tungt for brev. Delte bestillinga opp i to, så fekk eg porto på 2x38kr, i staden for 472 Takk for hjelpa! No må eg berre "manna" meg opp til å sy nye gardiner.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
fernanda Svart 14.Desember.2014 Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Der var dei jo! http://www.hjertmans.se/article/gardinstangshallare-fp4st Takk skal du ha! Har sjekka alle norske nettbutikkar, men tenke ikkje på søta bror! Båten er jo svensk òg.. Båtplassen er genial! Det er benyttet slike gardinoppheng i vår Nimbus også, og her er flere defekte. Jeg har bare gått ut fra at dette var utgått og at jeg ble nødt til å finne noe annet oppheng, men her er de jo. Skal ned i skuta og telle opp, så blir det å legge en ordre på dette for meg også. Tusen hjertelig, Mulligan og Seilaren, Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Eureka Svart 14.Desember.2014 Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 -det der er da hyllevare på gode båtbutikker. Mener jeg kjøpte slike til en kompis sin seilbåt for et par år siden. Tror det var Watski som hadde de. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 14.Desember.2014 Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 -er det ikke det som heter gardinstangoppheng hos watski? -mangler bilde i nettkatalogen... Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 15.Desember.2014 Del på Facebook Svart 15.Desember.2014 Jeg kjøpte slike på SeaSea på Rud i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2014 -det der er da hyllevare på gode båtbutikker. Mogleg, har ikkje leita for Maritim i Stavanger er for tida stengd. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
ErikN Svart 16.Desember.2014 Del på Facebook Svart 16.Desember.2014 (redigert) Seasea på rud har disse ja http://www.seasea.no/Inredning/Inredningsbeslag/Gardintillbeh%C3%B6r/H%C3%85LLARE_GARDINST%C3%85NG_4ST Redigert 16.Desember.2014 av Panax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2014 Fekk pakka frå Hjermans i dag. Eg hadde bestilt tre fester, og fekk tre pakker med fire fester i kvar pakke. Så då har eg 9 for mykje.. Men heilt greitt med litt reservedelar. Nå skal eg pakka dei inn og leggja del under treet. Til Seglbåten frå Kapteinen :-) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.