Jump to content

Hvilken raddome til Seiwa explorer

dsm

Recommended Posts

Jeg vil anta at Seiwa SWR 1, SWR 8, SWR 9 og SWR 10 alle kan bruker med Explorer 3. Send en mail til, eller ring en forhandler eller importør så får du sikkert ett godt svar der. :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Det har jeg gjort, venter på svar. Tror forresten Seiwa heter Interphase nå etter hva jeg har sett. Det jeg egentlig tenkte var om det var andre fabrikat jeg kunne benytte. Tilgangen på brukte radomer er mye bedre for andre merker. Koden sine radarer kan nok benyttes.

En ny Koden eller Seiwa koster såpass mye at da er det mere aktuelt å gå opp i pris for å få en moderne radarløsning. Ulempen blir at jeg får flere skjermer om jeg skal beholde mine eksisterende Olorinskjerm.

Det store spørsmålet blir da om en moderne løsning f eks HD radar er så bra at den forsvarer merkostnaden.

Du kan desverre ikke bruke andre radarer en Seiwa's egne. Begrensningen ligger i at kommunikasjonen mellom plotteren og selve radaren er merkespesifik, demed så kan f.eks ikke en Raymarine-radar "snakke" med en Seiwa-kartplotter.

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...