bellen Startet 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2014 Plexiglasset til vindskjermen på min skjærgårdsjepp har sprukket i eine hjørnet, så eg er nødt til å montere nytt glass. Noen som veit om forhandler av plexi eller lexan rundt Ålesund en plass? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Biltema har 4 mm tykk plexiglass ifølge nettkatalogen . Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Ja, men ikkje store nok. Glemte å nevne det. Eg trenger ca 1700x1000x4mm. Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Hei, de fleste glassmestre har dette. Mvh Trude III Sitér dette innlegget Trude III Link to post
stian83 Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Utafor Molde, ligger det en bedrift jeg har service på. Rakvåg glass. Mener og huske de hadde stående noe sånn, og utstyr til og skjære det på mål. Ikke arrester meg om jeg tar feil, men er vel verdt en tlf, om du ikke finner noen i Ålesund Sitér dette innlegget Link to post
korsvika Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Græssdal glass ( Moa ). Der får du det ferdig tilpassa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.